Who made my clothes?

Deze maakte ik zelf, in goede omstandigheden. Omdat ik het graag doe, niet omdat het mijn job is. Voor anderen is het wel hun job. Ze zorgen...

Deze maakte ik zelf, in goede omstandigheden. Omdat ik het graag doe, niet omdat het mijn job is. Voor anderen is het wel hun job. Ze zorgen ervoor dat er verschillende seizoenen zijn en de winkels uitpuilen van de opties. In welke omstandigheden maken zij je kleren. Het is 1 jaar na het instorten van de fabriek waar iedereen zo verontwaardigd over was. Het is nog steeds moeilijk om je een weg te banen door de labels, te weten hoe je kledij gemaakt is. Dure merken zijn daarin niet beter dan goedkope merken. De enige zekerheid is dat een te lage prijs door iemand betaalt wordt. Ook door ons. Ik doe mee aan #insideout, zelfs aan #handmadeinsideout. Ik wil weten wie mijn kleren maakt en in welke omstandigheden. Je kan meer lezen bij fashion revolution, behind the hedges, Spiegelstiksels,...

You Might Also Like

1 reacties

  1. Thanks for joining the revolution! I hope we can encourage great change!

    BeantwoordenVerwijderen