Fair wear friday

 Ik verplichtte mijn lief om een foto te nemen van mij tijdens onze broodjeslunch. Hij stond er op dat het een beetje een toeristische fot...


 Ik verplichtte mijn lief om een foto te nemen van mij tijdens onze broodjeslunch. Hij stond er op dat het een beetje een toeristische foto werd en dus moest ik een beetje schipperen om toch iets te laten zien van mijn outfit, want het is ten slotte Fair Wear Friday. Ik draag een super zalig kleedje van HempAge gekocht bij Goedvandoen. Het kleedje is in hennep en is fantastisch om aan te hebben, het heeft een detail aan de mouwen en de hals in een felgroen kleurtje wat ik niet meteen verwacht had. Het gaat de wasmachine in en terug in mijn kleerkast, soms met wat strijken ertussen. Mijn schoenen zijn een dikke plus in mijn kleerkast op ecologisch want het zijn Loints of Holland, gekocht twee jaar geleden tijdens de Gentse feesten. Er was nog weinig keuze in mijn maat, maar deze zagen er heel comfortabel uit en bleken dit ook heel erg te zijn. 

You Might Also Like

1 reacties