UFO: Finish or Frog - 9/12

Ik weet niet of ik elke maand al eentje had, maar deze is er eentje voor de maand september (ja, technisch gezien zijn we al oktober). Ik...

Ik weet niet of ik elke maand al eentje had, maar deze is er eentje voor de maand september (ja, technisch gezien zijn we al oktober). Ik kwam het tegen in mijn breimand, een mand met bolletjes, proeflapjes die vergeten raken etc. 

Het project beantwoordt volledig aan de beschrijving: een langvergeten project op de naalden, tijd om het af te werken, door het af te werken of af te trekken. Finish or frog a UFO (unfinished project). Ik kocht de wol in augustus 2011 bij pickles, speciaal voor het gratis patroon Close Cables Cowl en zette eind oktober op. Ik had voor de kleur December gekozen, donker aubergine. Door de verschillende dikte van de draden krijg je een mooi effect en je wisselt ook nog eens van naalden zodat het ook wat poncho-achtig wordt. Het leek me onmogelijk om de wol te vervangen door iets anders voor dit patroon. Zoals je merkt ben ik niet echt ver geraakt, een paar centimeter. Door de donkere kleur was van de kabels nog maar weinig te zien en ik vrees dat het niet echt tot zijn recht zou zijn gekomen. Ik heb nu dus weer drie bollen en denk dat ik voor een simpele cowl ga. Of nog iets anders, de wol voelt lekker zacht.


You Might Also Like

0 reacties