5 redenen

Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel;  Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent;  Kopiee...




  • Maak de naam bekend van diegene waardoor je genomineerd bent in je artikel; 
  • Noem 5 redenen waarom jij lacht of blij bent; 
  • Kopieer deze regels en zet ze in jouw artikel; 
  • Kopieer de TAG-afbeelding en plaats die in jouw artikel; 
  • Tag 5 andere bloggers om deze tag uit te voeren.
Ik werd genomineerd door San en Anne van Satur9 voor dit stokje en ik heb het even laten liggen, want ik vind het best wel moeilijk om er vijf dingen uit te halen. Ik word vrolijk van kleine dingen, ik word vrolijk van grote dingen, maar soms lijkt het zo vanzelfsprekend dat ik durf vergeten dat ik er blij van word.


1. Ik word blij van mijn lief. Ik ben blij als hij er is en ik ben blij als ik hem met dingen bezig zie die hij leuk vindt. Soms voel ik me dan wel een beetje uitgesloten.
2. Ik word blij van wat ik brei of naai. Soms is het wat frustrerend dat er zo weinig tijd is of dat het al eens tegen valt, maar eigenlijk vind ik zoals Anne het zo leuk om dingen bij te leren. En dat is ook zo van mijn manama-opleiding. En omdat ik schrik heb dat ik mijn lief soms wat uitsluit met mijn hobby's, ben ik zo blij dat we samen naar Edinburgh gaan volgend jaar, ik ga workshoppen terwijl hij de stad verkent, maar ervoor toon ik hem al mijn favoriete plekjes in de stad.


3. Ik word blij van mijn stad. Ik loop er graag in rond en blijf dingen ontdekken, zoals dit weekend toen we wandelden in de Blaarmeersen.
4. Ik heb een vreemde zin voor humor en lach vaak niet met dingen die mijn lief wel grappig vind en omgekeerd.
5. Ik word blij van mensen die dingen doen waar ze goed in zijn, mensen hun eigen weg zien gaan,... en hen daarbij aanmoedigen of gewoon toekijken en supporteren.

You Might Also Like

0 reacties