On the needles

Na de WIPCrackAway KAL besloot ik eens mijn lijstje WIPs (work in progress) op Ravelry te bekijken. Sommige deelnemers hadden een fantast...

Na de WIPCrackAway KAL besloot ik eens mijn lijstje WIPs (work in progress) op Ravelry te bekijken. Sommige deelnemers hadden een fantastisch resultaat en gingen van 20 naar 7 WIPs bij manier van spreken.










Ik heb nu 18 actieve projecten, ongetwijfeld even veel als voor de WIPCrackAwayKAL. Maar ik heb het toen niet geteld, dus ik weet het niet goed.
En hoewel ik een hekel heb aan "open spanningsbogen", net zoals ik geen ongelezen mails in mijn inbox kan verdragen, stoort het mij niet zo hard. Ik zou ze op niet actief kunnen zetten, vb de daily pistacchio omdat ik daar voor komende zomer niet aan ga breien. Maar ik wil er wel verder aan werken, dus staat het op actief. Lauriel, deco, braid hills zijn niet meer dan swatches met een foto. De twee wanten zijn ook niet meer dan een foto, hoewel ik ze wel zou kunnen gebruiken.

Momenteel werk ik aan drie projecten afwisselend: flowing lines heeft al een stukje mouw, ik heb acht van de twaalf kleurvlakken van de stripes study

en de eerste tip van de Stephen West MKAL is afgewerkt. Met de vierde en laatste tip die vrijdag uitkomt zit ik niet echt op schema maar ik vind het wel leuk. Ik ben tevreden van mijn kleurkeuze. In het tweede deel zit een voor mij nieuwe techniek, brioche, dus dat zorgt ook wel voor wat vertraging... Maar kijk, hoe zalig dit wordt... Het zwarte op de foto is in het echt eigenlijk antraciet.

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik zou het niet kunnen, zoveel projecten tegelijk (ik zou het sowieso niet kunnen, breien is niet meteen mijn ding).

    BeantwoordenVerwijderen