We are islands

Een maand geleden stond ik in de hotellobby en zag de beelden die ik net had proberen vermijden in mijn kamer op het grote scherm aan de muu...

Een maand geleden stond ik in de hotellobby en zag de beelden die ik net had proberen vermijden in mijn kamer op het grote scherm aan de muur, ik stond stil te kijken en ik hoorde dit nummer.



Ik zong bijna automatisch mee, ik heb Intergalactic Lovers al een paar keer bezig gezien, van bijna in het begin, toen ze nog het voorprogramma ofzo deden in de Balzaal van de Vooruit. Haar stem blaast me telkens omver, hoe vaak ik ze ook al gezien of gehoord heb.

En toen kwamen de tranen, ik moest naar buiten, alsof ik het zo kon tegenhouden.

Gisteren zag ik ze in de AB, bijna een maand later. En man, het was goed!

You Might Also Like

1 reacties

  1. Ik zag ze niet gisteren maar heb mooie herinneringen aan vroegere concerten. De cd's staan hier vaak op!

    BeantwoordenVerwijderen